maanantai 11. maaliskuuta 2013

Arvonta+kysymyspostaus!

Haa, järjestetääs taas tälläinen vaikka sitten kauniin kevätpäivän kunniaksi tai sen kunniaksi, että minä joudun sen kauniin kevätpäivän viettämään sisällä koulutöitä tehden (ja vähän nähtävästi blogia päivitellen...).


Tietoa arvonnasta:
- osallistu 25.3 klo 12 mennessä
- palkintona on voittajan valinnan mukaisesti joko Horse Comfortin riimu+naru setti pinkkinä tai sinisenä haluamassaan koossa tai blingbling-esteraippa mustana tai ruskeana!


Osallistumisohjeet:
- yhden arvan saat ollessasi lukijana / liittyessäsi lukijaksi
- yhden arvan saat laittamalla YHDEN (1) kysymyksesi tähän postaukseen
 - toisen arvan saat mainostamalla tätä arvontaa blogissasi (linkitä ylläoleva kuva blogiisi)

HUOM!!! YKSI KYSYMYS! Kiitos :)

Eli voit saada joko yhden arvan suorittamalla minkä tahansa ylläolevista, kaksi arpaa suorittamalla tehtävistä kaksi tai kolme arpaa suorittamalla kaikki! Myös kysymyksen laitat siis tähän postaukseen.

Esimerkki:
Kysymys?
- olen lukijana / liityin lukijaksi
- mainostin arvontaa: linkki
- sähköpostiosoitteni on

71 kommenttia :

  1. Mitkä ovat pitkäaikais suunnitelmasi ratsastuksen parissa?
    -olen lukijana
    -spostini on tuulia.takanen@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Kuka on ollut elämässäsi merkittävin hevonen?
    Olen lukijana:)
    kiiajp96@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Olen lukija :)
    Mainostin täällä : http://cclearround.blogspot.fi/2013/03/arvontaa.html
    Kysymys: Miten päädyit Hessi-tallille ratsastamaan/ratsuttamaan?

    johhku-@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. Jos voisit valita nyt Hessi-tallilta jonkun hevosen omaksi/ylläpitoon (Nöpiä ei lasketa), minkä valitsisit?
    - olen lukijana
    - sähköpostiosoitteni on sateenkaarisitruuna@hotmail.fi

    VastaaPoista
  5. Olen lukija :)
    Kysymys: Oletko koskaan omistanut hevosta/ponia?
    Mainoskuva on blogissani sivupalkissa näkyvillä.:) http://hhevostarinoita.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Haastavin hevonen jolla olet ratsastanut?
    Olen lukijana :)
    ttiiiaaa@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. Minkä ikäisenä aloitit ratsastuksen?
    - olen lukijana
    - sara.veijalainen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  8. 1. Haastavin ratsastamasi hevonen?
    2. Lukija, ia.ro@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. Olen lukija ja mainos löytyy blogistani!

    outi.siirila@kotinet.com

    VastaaPoista
  10. Olen lukijana :---)
    Mainostin täällä: http://julinjarepantallielamaa.blogspot.fi/2013/03/156-arvonta.html
    Kysymys : Kuinka monta valmennettavaa hevosta sinulla on tällä hetkellä?

    julianna.rinnemaa@luukku.com

    VastaaPoista
  11. Mikä on sun unelma/ tän hetkinen tavoite ?
    Olen lukija :)
    annni.laaksonen@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Lempiratsastusvaate merkki ?

    Olen lukija.
    mainostin täällä : http://janinantallielamaa.blogspot.fi/
    s.p :janina.westergard@luukku.com

    VastaaPoista
  13. Kysymys; Mikä on vaikein hevonen jolla olet ratsastanut? rotu?

    Liityin lukijaksi

    Mainostan täällä: mynttoninjareijantallielamaa.blogspot.fi

    s.postini: reija.pietikainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Olen lukija :)
    Kysymys: Mikä on pelottavin/kauhein muisto hevosen kanssa?

    ronjama@lailanet.fi

    VastaaPoista
  15. Jos saisit ottaa ihan millaisen vain - hevosen, millaisen/minkä ottaisit?
    - olen lukijana
    - mainostin arvontaa: http://metsanoja.blogspot.com/ sivupalkissa
    - sähköpostiosoitteni on emmametsanoja@luukku.com

    VastaaPoista
  16. Suomenhevonen vs. puoliverinen? Myös perusteluja!

    Olen lukija!
    anna-katariina@hotmail.fi

    VastaaPoista
  17. Minkä asian suokissa haluaisit vaihtaa/mitä et missään nimessä vaihtaisi?

    - olen lukijana
    - mainostin arvontaa: pomppivapallo.blogspot.com
    - annaroosa.saarti@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Mikä on paras hevosrotu ? :)
    Olen lukija
    sähköpostini : elaintenparissa1@gmail.com
    Mainostan blogissani mut laitan vasta kohta sen sinne kun pääsen koneelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja blogini osoite mihin laitan mainoksn on elaintenparissa.blogspot.fi :)

      Poista
  19. Onko sinulla tulevaisuuden suunnitelmia ?

    Liityin lukijaksi, osakseen arvonnan, mutta myös sen takia, että sulla on mielenkiintoinen blogi jota haluan seurata jatkossakin. :)

    Mainostin arvontaa osoitteessa: keveratsailla.blogspot.fi

    eve.koo@luukku.com

    VastaaPoista
  20. Pitäisikö mielestäsi esteratsastuksessa järjestää enemmän tyyliluokkia? (perustelujen saaminen olisi myös mukavaa)

    Olen lukija
    http://ninashope.blogspot.fi/2013/03/kenttatyoskentelya.html (arvonnan mainos)
    karoliina.knaapi@gmail.com

    VastaaPoista
  21. Millä tasolla olet kilpaillut korkeimmillaan este ja koulu kisoissa?

    Olen lukia
    http://ennijamyrtjejen.blogspot.fi/2013/03/arvonta.html
    enni.penni@rokki.net

    VastaaPoista
  22. Ilmeisesti oma kommenttini ei tänne asti päätynyt liian monen kysymyksen takia, kokeillaas uudestaan...

    Millainen olisi sinulle täydellinen hevonen?
    - olen lukija
    - mainostin arvontaa: http://emmijakamut.blogspot.fi
    - sähköpostiosoitteni on emmi.lehtinen@ktf.fi

    VastaaPoista
  23. Haluaisitko olla viellä ponikokoinen ja kilpailla/valmentautua _poneilla_?
    - olen lukija
    - maiju.karonen@gmail.com

    VastaaPoista
  24. pystynkö osallistumaan kun luen anonyyminä?:)
    jos pystyn niin kysymys: Mikä on lempihevosrotusi?(:
    sähköpostini: siro-valo@hotmail.fi

    VastaaPoista
  25. Mikä on sinun lempi hevosrotusi?
    Olen lukijana ja mainostin arvontaa blogissani! :) http://my-stories-ella.blogspot.fi/
    Sähköpostini: ella.pahikkala@gmail.com

    VastaaPoista
  26. Kumman palkinnoista itsellesi ottaisit mielummin?

    - olen lukijana
    - mainostin arvontaa: http://onlytheskyislimit.blogspot.fi/
    - säpö: onlytheskyislimit@gmail.com

    VastaaPoista
  27. Olen lukijana
    Ketä suomalaista ratsukkoa ihailet?
    Susanna-2@hotmail.com

    VastaaPoista
  28. Kauan olet ratsastanut?
    Olen lukijana.
    Söhlöpostini: Elvi.Kaakinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  29. Miten päädyit suomenhevoseen?
    olen lukija
    erika.lappalainen@luukku.com

    VastaaPoista
  30. Oletko ikinä harkinnut ratsastuksen lopettamista?
    Olen lukija.
    amanda-lahtinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  31. Olen lukija :)
    Oletko koskaan tippunut Nöpiltä?
    ja mainostin arvontaa mun blogissa linkki: http://heppahulluko.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  32. Lukijana olen :)
    Mikä on pahin tippumisesi?
    Mainostin arvontaasi täällä; http://hetkenonni.blogspot.fi/2013/03/50-special-forses-arvonta.html

    sähköpostini; ida-maria.huhtala@pp.inet.fi

    VastaaPoista
  33. Niin ja mun säköposti on haapakoski.laura@gmail.com

    VastaaPoista
  34. Aijotko vielä joskus hommata itsellesi hevosen? :)
    Liityin lukijaksi. :)
    sonyhilu@hotmail.com

    VastaaPoista
  35. Olen lukija :D
    Oletko koskaan kokeillut lännenratsastusta?
    emailini on viltsuhh.98@gmail.com

    VastaaPoista
  36. olen lukija
    Mikä on suurin unelmasi hevosten kanssa?
    h3nsku97@luukku.com

    VastaaPoista
  37. Olen lukija
    paras puolesi/vahvuutesi hevosten kanssa?
    http://roosaporri.blogspot.com/2013/03/arvonta.html
    email: roosa-tanninen@suomi24.fi

    VastaaPoista
  38. Liityin lukijaksi.
    Miksi myitte sissin?
    kkaisukki@hotmail.com
    Mainostin blogissani, www.jussilaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  39. Liityin lukijaksi.
    Ostaisitko Nöpin, jos saisit mahdollisuuden?
    emmaha-@hotmail.com

    VastaaPoista
  40. Liityin lukijaksi
    Mitä mieltä olet lämminverisistä?
    titta.tiikeri@netti.fi

    VastaaPoista
  41. Olen rekisteröitynyt lukija.
    Lempi ratsastusvarustemerkkisi?
    tossu-@hotmail.com

    http://goldlife-lifestyle.blogspot.fi/2013/03/arvonta.html

    VastaaPoista
  42. liityin lukijaksi :)
    jenny.lappalainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  43. mikä on suosikki ratsastusvaruste -merkkisi?
    - olen lukijana
    - mainostin arvontaa: www.lotta-ja-sade.blogspot.con
    - sähköpostiosoitteeni on sade.lillman@gmail.com

    VastaaPoista
  44. Milloin viimeksi sinulla on mennyt hermo hevosiin?miksi?:)
    Liityin lukijaksi.

    Riinabbi1@gmail.com

    VastaaPoista
  45. - Olen lukija
    - Oletko koskaan pelännyt yhtäkään hevosta?
    - llaura.hiltunen@gmail.com

    VastaaPoista
  46. Olen lukia.
    minkä ikäisenä sait oman hevosen?
    venla.ollaranta@gmail.com

    VastaaPoista
  47. -Liityin lukiaksi
    -Minkälainen on unelma hevosesi?
    -mariuliini@gmail.com

    VastaaPoista
  48. Onko sulla koskaan ollut fiilistä että lopettaisit ratsastuksen toistuvien ongelmien takia?
    - olen lukijana
    - mainostin arvontaa: http://nneaway.blogspot.fi/2013/03/emmi-arpoo-blogissaan.html
    - sähköpostiosoitteni on: nea.virtanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  49. olen lukia :)
    minkä ikäisenä aloitit ratsastuksen ?
    ri.ia.2@hotmail.com

    VastaaPoista
  50. Onko sinulla koskaan ollut tilannetta: "Pidä harjasta kiinni ja toivo parasta?"

    juuliajohanna@live.fi
    =1 arpa

    VastaaPoista
  51. -Olen lukija
    - Mainos http://www.heppahumputtelua.blogspot.fi/2013/03/ongelmista-selvitty.html
    - Mikä on oolut mieleenpainuvin hevonen mielestäsi jollei Nöpiä lasketa?
    kaisa.kataja@nic.fi

    VastaaPoista
  52. Liityin lukijaksi:).
    Oletko koskaan ajanut ravurilla?
    milla.kayhty@hotmail.com

    VastaaPoista
  53. Olen lukija
    mainos: http://jauhokuono.blogspot.fi/2013/03/mitas-sitten-kun.html
    Aiotko ottaa Nöpin lisäksi muita treenattavia/kisattavia?

    marjouimi@hotmail.com

    VastaaPoista
  54. Liityin lukijaksi (:
    pahin "tapaturma" hevosten kanssa ?
    didi.puumalainen@saunalahti.fi

    VastaaPoista
  55. -Olen lukija
    -1arpa
    Paljon olet kisaillut elämäsi aikana ? Onko niistä paljon voittoja ?
    - susuonp@hotmail.com

    VastaaPoista
  56. Olen lukija :)
    - Jofa.2000@gmail.com
    - Mitä tavoittelet seuraavaksi, nyt kun Nöpi on kantakirjattu?

    VastaaPoista
  57. Liityin lukiaks :)
    Mikä hevonen on ollut sulle se tärkein (ei tähän Nöpiä)?
    tiina.vesaniemi3@luukku.com tai tiina.vesaniemi3@gmail.com :))

    VastaaPoista
  58. Liityin lukijaksi :)
    Minkä menettäneesi hevosen haluaisit takaisin?
    nellaponi@gmail.com

    VastaaPoista
  59. Liityin lukijaksi.

    Kuinka monta hevosta sulla on ollut?
    resuella@gmail.com

    VastaaPoista
  60. Mikä on ollut elämäsi poni?
    - olen lukijana!
    - mainostin arvontaa: http://rellaponi.blogspot.fi/
    - sähköpostiosoitteni on julia.riippa@wmail.fi

    VastaaPoista
  61. Ajatteletko aina hevosesi parasta
    - Olen lukijana!
    - Mainostan arvonnan ihan kohta www.Kaauramoottorit.blogspot.fi
    - nina.kaikkonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  62. Kysymys: Minkälainen on mielestäsi unelmaratsu?

    Olen lukija :)
    Mainostan arvontaa: kaunisvalkoinen.blogspot.fi
    nirppanokka4@gmail.com

    VastaaPoista
  63. Oletko varusteratsastaja?
    - liityin lukijaksi
    - mainostin arvontaa kahdessa blogissani: http://soffenblog.blogspot.fi/2013/03/49-i-mainostusta.html ja http://soffenblogiii.blogspot.fi/2013/03/23-mainostusta.html
    - sähköpostiosoitteni on sofia.nutivaara@pp2.inet.fi

    VastaaPoista
  64. Tykkäätkö enemmän poneista vai hevosista?
    Liityin lukijaksi :)
    nordemuss@gmail.com

    VastaaPoista
  65. Kysymys: Tavoitteet ratsastuksessa:
    Liityin lukijaksi
    Mainostin: http://oonasinttirampe.blogspot.fi/2013/03/16-mainostusta.html
    S.posti: h-evoshullu@hotmail.com

    VastaaPoista
  66. - Olen lukija (:
    - Oletko mielestäsi varusteurheilija?

    elli_09@windowslive.com

    VastaaPoista
  67. kysymys: ootko aina ollu kiinnostunut hevosista?:D
    Liityin lukijaksi
    S.posti henna_soininen@hotmail.com

    VastaaPoista
  68. Kysymys: Miksi aloitit ratsastuksen?
    Olen lukija
    Mainostin: http://piitujamake.blogspot.fi/2013/03/mainostusta.html

    s-posti: piitu.naamanka@gmail.com

    VastaaPoista
  69. Kysymys: Miten aloitit ratsastuksen/kuka innoitti sinua?
    Olen lukija
    Mainostan täällä: http://mylifeashorses.blogspot.fi/2013/03/special-forses-horses-arpoo.html

    s.postini: katripekarinen@gmail.com

    VastaaPoista
  70. mitä lajia harrastaisit ellet ratsastaisi ?
    oon lukija :)
    jessupossu@hotmail.com

    VastaaPoista